Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Aktuální počasí

Počasí dnes:

23. 8. 2019

poloj

Bude skoro jasno až polojasno, na JV přechodně až oblačno, ojediněle přeháňky. Denní teploty 23 až 27°C. Noční teploty 15 až 11°C.

Obsah

Informace jde do schránek postupně od úterka 30. července:

Obchod – od srpna otevřeno znovu i v sobotu od 7:00 do 12:00

K rozšíření otvírací doby došlo po jednáních obce a provozovatele obchodu. Obec hradí mzdu jednoho zaměstnance. Mohlo tak dojít k rozšíření otvírací doby. A v případě nemoci jednoho zaměstnance nebude chod omezen.

Otvírací doba:

Po - pá: 7:00 - 18:00

So          7:00 - 12:00

 

Bistro U Hastrmana v Menčicích znovuotevřeno od pátku 2. srpna od 14:00

Dne 25. 7. vybralo zastupitelstvo v tomto roce již druhého nájemce bistra U Hastrmana.

Otvírací doba:

DUBEN - PROSINEC:                                                   LEDEN - BŘEZEN:       

Pondělí                        Zavřeno                                 Zavřeno

Úterý, středa, čtvrtek 15.00 - 21.00                         Zavřeno          

Pátek, sobota              11.00 - 23.00                         11.00 – 21.00

Neděle                        11.00 - 19.00                         11.00 – 19.00

 

Elektronický katalog sociálních služeb

Na webu obce v záložce praktické informace, sekce sociální služby – péče je umístěn Katalog poskytovatelů sociálních a návazných služeb na Říčansku a v jeho blízkém okolí.

 

Větve a porosty ze soukromých pozemků v komunikacích

Větve ze stromů, keřů nesmí jít do komunikací. Prosíme majitele pozemků o ořez větví.

Do některých ulic odmítají jezdit „popeláři“, tj. svoz BIO i směsného odpadu. Děkujeme.

 

Loučení s létem, nábor malých hasičů, večer zábava - v sobotu 31. 8. od 14:00 na návsi

Pořádá SDH Všestary. V 15:00 ukázka dětského požárního útoku.

Občerstvení. Zábava pro děti, skákací hrad. Večerní zábava pro dospělé, živá hudba.

Více informací na http://www.sdhvsestary.cz

 

Výlet na zámek Zruč a hrad Ledeč nad Sázavou v sobotu 14. 9., odjezd v 8:00 z návsi

Obec hradí dopravu a oběd. Na vstupné vybíráme 300 Kč, důchodci a děti 200 Kč. Nevšestarští platí ještě 250 Kč (dítě do 15 let 100 Kč) za dopravu + oběd.

Přihlášky ve středečních úředních hodinách osobně, příp. po tel. dohodě (323 640 822).

 

Cyklostezka

Během léta bude položen asfaltový povrch v úseku Hustopeče (Strančice) – Hybnerka (panelka ke hnojišti) a konec ul. Sluneční – „esíčko“ u mlýna. V průběhu podzimu budou prováděny práce v dalších úsecích a na jaře 2020 pak dokončení. Ještě nezapočaté práce: Od křížku u hřbitova skrz lokalitu Central Group přes bývalou ČOV zadem přes dvůr č. p. 12 na náves, pak ulice Sluneční. Na katastru Mnichovic se již pracuje na přemostění potoka (pod mlýnem), buduje se podjezd krajské. Poskytovatel dotace povolil prodloužení a etapizaci stavby. Ta musí být dokončena do 19. 5. 2020.

29._7._2019

31._1._2019

21._12._2018

26._9._2018

22. 6. 2017

Stránka

12. února 2015


Rychlé informace Obecního úřadu Všestary                                                                                    12. 2. 2015

 

Informace občanům 3 z 12. 2. 2015

 

Informace: Aktuální informace jsou průběžně zveřejňovány na  www.volbaprovsestary.cz a na www.obec-vsestary.cz.  Chod úřadu, fungování obce: J.Jech 737 414 538; stavební záležitosti: M.Hofman 602 120 674. Dotazy k projektantovi: Oba.

 

Popelnice: Kdo má zájem o novou plastovou „popelnici“ (120 nebo 240 l) s kolečky, může si ji zdarma vyzvednout na obecním úřadě v úředních hodinách, příp. i mimo ně po telefonické domluvě.

 

MŠ:  V den psaní této zprávy je na 90% jisté, že v průběhu jara bude z důvodu přístavby a rekonstrukce minimálně na měsíc zavřena budova MŠ. Přesný termín není v tento okamžik znám. Rodiče budou včas informováni. MŠ zjišťuje možnosti/potřeby rodičů. Dle výsledku průzkumu bude MŠ ve spolupráci s obcí a rodiči situaci řešit (náhradní prostory, jiná předškolní zařízení atp.). Obec stále jedná s poskytovatelem dotace o prodloužení termínu výstavby, aby k výše uvedenému nemuselo dojít.

 

Kanalizace: Výstavba probíhá i v zimních měsících, z tohoto důvodu dochází k nepříjemnému znečišťování pozemních komunikací v obci. Víme o tom, ve spolupráci s realizační firmou a technickým dozorem investora se snažíme dopady na život občanů minimalizovat.

Harmonogram je zveřejněn na internetových stránkách.

 

Vyvážení „popelnic“, doručování balíků: Souvisí s výstavbou kanalizace. Může se stát, že v důsledku uzávěry ulice „popeláři“ nebudou moci nádobu vyvézt. Popelnici je v tomto případě nutné dovézt ke komunikaci, která může být obsloužena. To samé platí i pro občany Vávrova: V případě náledí nevyjede vůz technických služeb kopec. Žádáme občany, aby nádoby přistavili dolů k cestě, jinak nebudou vyvezeny. Výše uvedené /rozkopání cest/ platí i pro doručení balíků české pošty – balíky budou ukládány na poště.

 

Projektant domovních kanalizačních přípojek: Až bude v obci kanalizace, musí se každá nemovitost na tuto kanalizaci připojit. Zároveň musí mít projekt na „domovní kanalizační přípojku“. Zastupitelstvo obce vybralo na svém zasedání 3.2.2015 projektanta na základě nejnižší nabídkové ceny. Dne 11.2. proběhlo s projektantem osobní jednání. Z něj vyšlo najevo, že projektant špatně pochopil zadání, tudíž není schopen za danou cenu přípojku vyprojektovat. Proběhne další kolo výběru projektanta.

V tento okamžik může obec garantovat, že cena za projekt nebude vyšší než 7.300 Kč, byť neznáme počet potenciálních zájemců. Jedná se o kompletní projektovou dokumentaci soukromé části domovní kanalizační přípojky /vnější domovní splaškové kanalizace/ včetně územního souhlasu a uhrazení správních poplatků. Abychom věděli, kolik domácností se do akce zapojí, prosíme občany, aby do 18.2.2015 potvrdili svůj zájem na email info@obec-vsestary.cz , nebo osobně na obecním úřadě v pondělí 16.2. nebo ve středu 18.2. vždy od 17 do 19 hodin, případně i přes sms na číslo starosty či místostarosty. Prosíme uvést jméno a číslo popisné.

 

Postup, pokud se občan rozhodne objednat projektanta v rámci hromadné akce organizované obcí:

1) Oznámí e-mailem, sms či osobně, že se akce zúčastní.

2) Podepíše s obcí smlouvu o kompletním zajištění projektu včetně projednání, vyřízení územního souhlasu a uhrazení správního poplatku /vzor smlouvy bude do týdne na internetu případně k nahlédnutí na obecním úřadě/.

3) Uhradí danou částku (bude upřesněna dle počtu přihlášených).

4) Bude kontaktován projektantem, domluví se s ním na termínu.

5) Projektant občana doma navštíví, zjistí situaci v daném místě, probere s ním požadavky a zaměří vše potřebné – teprve v tento okamžik se tímto řeší konkrétní provedení domovní přípojky.

6) Projektant vyhotoví projekt, zajistí všechna vyjádření a v součinnosti s obcí zařídí na stavebním úřadě územní souhlas včetně uhrazení správního poplatku.

7) Do několika týdnů občan obdrží, nebo si na obecním úřadě vyzvedne schválený projekt.

 

Omlouváme se za komplikace spojené s výstavbou kanalizace a s modernizací MŠ.              JJ, MH


12. 2. 2015 Zobrazit méně

Stránka