Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Aktuální počasí

Počasí dnes:

20. 10. 2019

obl

Bude polojasno až oblačno, místy mlhy nebo zataženo nízkou oblačností. Denní teploty 14 až 18°C. Noční teploty 9 až 5°C.

Obsah

Informace bude distribuována do schránek do 29. 9.

Očkování psů proti vzteklině již toto pondělí 30. 9.

Vávrov 16:15 – 16:20, Menčice 16:25 – 16:30, náves 16:35 – 16:50. Cena 110 Kč.

 

Dýňové tvoření pro děti ve čtvrtek 31. 10. od 16:00 v knihovně

Dýně budou zajištěny, náčiní také. Kdo je zvyklý na svůj nožík, nechť si jej přinese s sebou.

 

Oranžový kontejner je na plasty

Připomínáme, že oranžový kontejner na návsi, který byl dříve jen na nápojové kartony, je též na plasty. Jinak řečeno, nápojové kartony se všude dávají spolu s plasty. Vše je dotřiďováno na lince svozové firmy.

 

Práce na cyklostezce

Na konci srpna a v průběhu září byly/jsou pokládány asfaltové povrchy, a to od strančické chatové osady Hustopeče po panelovou cestu k hnojišti, od konce ulice Sluneční do zatáčky ke mlýnu. Ještě v říjnu bude položen asfalt v ulici Sluneční.

V týdnu od 16. 9. začaly práce na novém úseku od hřbitova do ulice V Hatích, do listopadu by měl být hotový úsek přes dvůr za č. p. 12.

Finální terénní úpravy vč. výsadby stromů budou provedeny do jary roku 2020.

Celé dílo musí být dle prodlouženého termínu hotovo do konce dubna 2020.

UPOZORNĚNÍ: Do kolaudace stavby se jedná o staveniště, vstup zakázán!

 

VÝLUKA AUTOBUSŮ

Od srpna 2019 probíhá rekonstrukce krajské komunikace Mukařov - Struhařov. Z tohoto důvodu jsou upraveny jízdní řády autobusů. II. etapa rekonstrukce /uzavírky/ začala v úterý 10. září. Od tohoto dne platí i výlukové jízdní řády, které naleznete na zastávkách nebo na webu. Práce by měly být dokončeny do 16. 12. 2019, ale je možné, že budou dokončeny do konce října (záleží na počasí).

 

Po skončení uzavírky vstoupí v platnost standardní jízdní řády, kde se naplno projeví změny na lince 489, kde obec na základě podnětu občanů projednala a zaplatila změnu trasy u několika spojů, které jezdí, resp. budou jezdit nově přes náves.

 

Důležité pro Všestary:

Po dobu výluky jede přes Všestary linka 383 /Praha, Háje – Chocerady/: Staví na návsi, frekvence spojů je velká. (Trvalé přesměrování této linky přes obec není možné. Již jsme zjišťovali.)

 

Linka 489: Po dobu rekonstrukce zajíždí ranní školní autobus i na Klokočnou, v Mnichovicích u ZŠ má být v 7:47, zatím jezdí zpravidla včas. Na Klokočnou nezajíždí pouze tento spoj, jezdí jich tam více. Prosím, věnujte tomuto pozornost.

 

Linka 489 NOVĚ, nezávisle na rekonstrukci. Několik spojů nejezdí přes Vávrov, ale přes Všestary (náves, Strančická): Přes Všestary (náves) jezdí spoj, který vyjíždí v 9:46 a 15:28 ze Strančic.

Z Mnichovic (náměstí nebo Požární dům), jezdí nově přes Všestary (náves) spoje v 10:05, (po skončení výluky 14:05), 15:05, (po skončení výluky 19:05) a (po skončení výluky o víkendech ca. v 19:35). Přesné časy si prosím raději ověřte na vyvěšeném jízdním řádu.

Příjemný podzim!

26._9._2019

29._7._2019

31._1._2019

21._12._2018

26._9._2018

22. 6. 2017

Stránka

12. února 2015


Rychlé informace Obecního úřadu Všestary                                                                                    12. 2. 2015

 

Informace občanům 3 z 12. 2. 2015

 

Informace: Aktuální informace jsou průběžně zveřejňovány na  www.volbaprovsestary.cz a na www.obec-vsestary.cz.  Chod úřadu, fungování obce: J.Jech 737 414 538; stavební záležitosti: M.Hofman 602 120 674. Dotazy k projektantovi: Oba.

 

Popelnice: Kdo má zájem o novou plastovou „popelnici“ (120 nebo 240 l) s kolečky, může si ji zdarma vyzvednout na obecním úřadě v úředních hodinách, příp. i mimo ně po telefonické domluvě.

 

MŠ:  V den psaní této zprávy je na 90% jisté, že v průběhu jara bude z důvodu přístavby a rekonstrukce minimálně na měsíc zavřena budova MŠ. Přesný termín není v tento okamžik znám. Rodiče budou včas informováni. MŠ zjišťuje možnosti/potřeby rodičů. Dle výsledku průzkumu bude MŠ ve spolupráci s obcí a rodiči situaci řešit (náhradní prostory, jiná předškolní zařízení atp.). Obec stále jedná s poskytovatelem dotace o prodloužení termínu výstavby, aby k výše uvedenému nemuselo dojít.

 

Kanalizace: Výstavba probíhá i v zimních měsících, z tohoto důvodu dochází k nepříjemnému znečišťování pozemních komunikací v obci. Víme o tom, ve spolupráci s realizační firmou a technickým dozorem investora se snažíme dopady na život občanů minimalizovat.

Harmonogram je zveřejněn na internetových stránkách.

 

Vyvážení „popelnic“, doručování balíků: Souvisí s výstavbou kanalizace. Může se stát, že v důsledku uzávěry ulice „popeláři“ nebudou moci nádobu vyvézt. Popelnici je v tomto případě nutné dovézt ke komunikaci, která může být obsloužena. To samé platí i pro občany Vávrova: V případě náledí nevyjede vůz technických služeb kopec. Žádáme občany, aby nádoby přistavili dolů k cestě, jinak nebudou vyvezeny. Výše uvedené /rozkopání cest/ platí i pro doručení balíků české pošty – balíky budou ukládány na poště.

 

Projektant domovních kanalizačních přípojek: Až bude v obci kanalizace, musí se každá nemovitost na tuto kanalizaci připojit. Zároveň musí mít projekt na „domovní kanalizační přípojku“. Zastupitelstvo obce vybralo na svém zasedání 3.2.2015 projektanta na základě nejnižší nabídkové ceny. Dne 11.2. proběhlo s projektantem osobní jednání. Z něj vyšlo najevo, že projektant špatně pochopil zadání, tudíž není schopen za danou cenu přípojku vyprojektovat. Proběhne další kolo výběru projektanta.

V tento okamžik může obec garantovat, že cena za projekt nebude vyšší než 7.300 Kč, byť neznáme počet potenciálních zájemců. Jedná se o kompletní projektovou dokumentaci soukromé části domovní kanalizační přípojky /vnější domovní splaškové kanalizace/ včetně územního souhlasu a uhrazení správních poplatků. Abychom věděli, kolik domácností se do akce zapojí, prosíme občany, aby do 18.2.2015 potvrdili svůj zájem na email info@obec-vsestary.cz , nebo osobně na obecním úřadě v pondělí 16.2. nebo ve středu 18.2. vždy od 17 do 19 hodin, případně i přes sms na číslo starosty či místostarosty. Prosíme uvést jméno a číslo popisné.

 

Postup, pokud se občan rozhodne objednat projektanta v rámci hromadné akce organizované obcí:

1) Oznámí e-mailem, sms či osobně, že se akce zúčastní.

2) Podepíše s obcí smlouvu o kompletním zajištění projektu včetně projednání, vyřízení územního souhlasu a uhrazení správního poplatku /vzor smlouvy bude do týdne na internetu případně k nahlédnutí na obecním úřadě/.

3) Uhradí danou částku (bude upřesněna dle počtu přihlášených).

4) Bude kontaktován projektantem, domluví se s ním na termínu.

5) Projektant občana doma navštíví, zjistí situaci v daném místě, probere s ním požadavky a zaměří vše potřebné – teprve v tento okamžik se tímto řeší konkrétní provedení domovní přípojky.

6) Projektant vyhotoví projekt, zajistí všechna vyjádření a v součinnosti s obcí zařídí na stavebním úřadě územní souhlas včetně uhrazení správního poplatku.

7) Do několika týdnů občan obdrží, nebo si na obecním úřadě vyzvedne schválený projekt.

 

Omlouváme se za komplikace spojené s výstavbou kanalizace a s modernizací MŠ.              JJ, MH


12. 2. 2015 Zobrazit méně

Stránka